تعرفه طراحی پوستر

امروزه طراحی پوستر تبلیغاتی را بیشتر برای سرمایه گذاری در کسب و کار، پیشرفت در کار و بهبود درآمدزایی برای کار خود و تولید عکس استفاده می کنند و انواع مختلفی دارند که هر یک برای انجام کاری مورد استفاده قرار می گیرد که هر یک از آن ها قیمت های مختلفی دارند و نوع آن ها هم با یکدیگر فرق دارند که انتخاب هر یک به عهده مشتریان است و طراحان پوستر تبلیغاتی مهمترین بخش در درآمدزایی مشتریان را بر عهده می گیرند.

قیمت طراحی پوستر تبلیغاتی به صورت عمومی در پکیج بالا آمده است. تعرفه خدمات با توجه به رعایت حقوق مشتری و حفظ کیفیت تعیین شده است. هزینه طراحی و یا بازسازی در سطوح مختلف اعلام شده تا مشتریان محترم با توجه به نیاز از خدمات استفاده کنند.

چطور طراحی پوستر سفارش دهیم؟

برای ثبت سفارش طراحی همه مراحل به صورت آنلاین و هوشمند انجام می شوند.

ثبت نام در سایت: در مرحله اول نیاز است در سایت ثبت نام کنید.

ثبت سفارش آنلاین: اطلاعاتی مانند لوگو، متن، رنگ بندی مورد نظر، المان های مورد استفاده در طراحی پوستر و … را در فرم سفارش ثبت می کنید. سپس از طریق درگاه پرداخت هزینه خدمات را واریز می کنید.

طراحی اتود/اتودها طراحی پوستر : ما شروع به طراحی پوستر محصول بنا به سفارش شما می کنیم. تعداد اتودها در زمان ثبت سفارش مشخص می شود.

مشاهده اتود و درخواست اصلاحات: اتودهای طراحی شده از طریق سیستم تیکت پشتیبانی برای شما ارسال خواهد شد. اتود مورد نظر را انتخاب کرده و همراه با اصلاحات از طریق همان تیکت پشتیبانی برای طراحی ارسال کنید.

تحویل پوستر تبلیغاتی: در این مرحله طراح پوستر را با توجه به اصلاحتی که در تیکت پشتیبانی ارسال کردید اصلاح می کند و فایل از شیوه ای که در زمان سفارش درخواست داده بودید برایتان ارسال می شود.

شرایط پرداخت

پرداخت هزینه خدمات به صورت آنلاین و در زمان سفارش است. پس از ارسال اطلاعات اولیه جهت سفارش، به درگاه بانک منتقل خواهید شد و می توانید پرداخت را انجام دهید.

روند انجام پروژه طراحی پوستر تبلیغاتی

  1. ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
  2. پرداخت هزینه خدمات به صورت آنلاین
  3. طراحی پوستر با توجه به اطلاعات مشتری
  4. ارائه اتود و انجام اصلاحات
  5. تحویل فایل های لایه باز به مشتری(بنا به بند قرار داد مشتری)

 

مشاوره طراحی پوستر

مشاوره طراحی پوستر می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر در مورد پوستر تصمیم گیری کنید. در صورت نیاز به مشاوره تخصصی،ما بهترین انتخاب برای شما هستیم. برای سفارش این خدمات می توانید به بخش مشاوره مراجعه و از خدمات ارائه شده استفاده نمایید.

نمونه قرارداد خدمات

به جهت یکسان سازی و افزایش کیفیت ارائه خدمات، قرارداد عمومی و یکسانی برای تمامی مشتریان در نظر گرفته شده است. امکان تغییر در بندهای این قرارداد وجود نداشته و برای تمامی مشتریان محترم ثابت می باشد. می توانید با مراجعه به بخش نمونه قرارداد طراحی  پوستر از کلیه بندهای آن مطلع شوید. سفارش خدمات به معنی پذیرش کلیه موارد مطرح شده در این نمونه قرارداد می باشد. لذا الزامی به پر شدن قرار داد از سوی ما وجود ندارد.

 

هزینه های اعلام شده جهت طراحی گرافیک میباشد لذا در صورت نیاز به ایده پردازی خلاقانه، شعار، اسلوگان و…هزینه مربوط به آن جدا محاسبه میشود.

سوالات متداول

خیر . یکی از قوانین و عرف های جهانی طراحی گرافیک اینه که فایل لایه باز طراحی در اختیار مشتری قرار داده نمیشه. این کار به دلیل حفظ مسئولیت سوء استفاده احتمالی از طرح برای طراحشه. بعد از پایان هر طراحی و دریافت تاییده از مشتری، فایل لایه بسته با کیفیت اصلی در اختیار مشتری قرار میگیره و اختیار تام برای استفاده در هر ابعادی به مشتری داده میشه. برای چاپ در هر ابعادی، نیاز نیست فایل لایه باز داشته باشید.

پروژه های ((طراحی لوگو)) و ((طراحی قالب)) از این قائده مستثنا هستند و فایل لایه بازشون ارائه میشه

از طریق سایت میتونید به صفحه خدمات مورد نظرتون برید و بعد از کسب اطلاعات کافی، دکمه ثبت سفارش رو بزنید.

پیشنهاد می کنم نمونه کارهای طراحیمون رو ببینید و خودتون رو بذارید جای اون مشتری ها. تصور کنید که اون مشتری ها چه نیازی داشتند و از طرحشون چه خروجی هایی گرفتن. ما سال هاست که کارمون اینه و با افراد، سلایق و مشاغل زیادی کار انجام دادیم و رضایتشون رو جلب کردیم. کافیه بهمون اعتماد کنید و حوصله به خرج بدید. با این حال نگران نباشید. اگر حس کردید طرح مورد پسندتون نیست، تغییرش میدیم تا جایی که مورد پسندتون قرار بگیره.

از اونجایی که رضایت مشتری رو یکی از مهمترین اصول کارمون قرار دادیم ، کل سفارشات طراحی رو تا جایی که معقول باشه تغییر میدیم و طبق سلیقه و درخواست شما طرح رو تغییر میدیم. مطمئن باشید در نهایت طرحی رو تحویل میگیرید که واقعا دوسش دارید و ازش راضی هستید

یعنی روزی که تعطیل رسمی نباشه. تمام روزهای تعطیل رسمی موجود در تقویم رسمی ، مثل جمعه ها و تعطیلات مناسبتی، از قائده روزهای کاری خارج هستند و جزو روزهای کاری محاسبه نمیشن. شروع شماره روزهای کاری از فردای ثبت سفارش و پرداخت آغاز خواهد شد.

بله. اگر عجله دارید میتونید بعد از ثبت سفارشتون (یا توی فرم ارسالی) اعلام کنید که عجله دارید و با پرداخت 30٪ مازاد مبلغ پلن انتخابیتون، به صورت فورس طی یک الی دو روز کاری سفارش مورد نظرتون رو تحویل بگیرید.

تمام سعی خودمون رو بکار میگیریم که فایل شما در آرشیو ما برای همیشه باقی بمونه.

keyboard_arrow_up